Liebster – piąte rozdanie

pajączek

Piątym w kolejce Liebsterem obdarowała mnie Angie. Pięknie się kłaniam i dziękuję za uznanie. Angie to bardzo fajna babka, ma wspaniałą rodzinę, przesłodkiego kocurka, blond czuprynę i roztacza wokół siebie aurę, którą chce się człowiekowi otulać. Wędruje z uczuciem w wyjątkowe miejsca, opowiada tak, jak gdyby fikcja była prawdą, a prawda literacką fikcją, a przy tym wzrusza, rozmarza i czaruje. W końcu jest Angie Witch… Zajrzyjcie do niej, a nigdy nie będzie chcieli się pożegnać.

Formułka okolicznościowa, czyli czym to się je: Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera,  w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje odpowiedzi na pytania Angie:

  1. Wschód czy zachód słońca? Oba momenty są fascynujące. Choć wschód zdarza mi się przegapić…
  2. Letnie wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem? Mam to szczęście, że mieszkam w przepięknym regionie. Nad oceanem, któremu kłaniają się góry, u stóp których przycupnęły malownicze jeziora. Genius loci
  3. Ogórki: kiszone czy konserwowe? Małosolne.
  4. Czy lubisz zimę? Lubię, gdy rodzina zbiera się przy kominku. Lubię gorącą herbatę. Lubię miękkość koca. Lubię czapki. Lubię zapach cynamonu, który roznosi się w Święta. Lubię zimę.
  5. Gdy dopada Cię chandra, to… jej ofiarą pada Mój Mąż…
  6. Czy starasz się dbać o kondycję? Wstyd się przyznać, ale nie. Nie znoszę się pocić…
  7. Wyprawa: koleją transsyberyjską nad Bajkał czy autokarem od wschodniego do zachodniego wybrzeża USA? Zdecydowanie koleją transsyberyjską. Zawsze mnie fascynowała carska Rosja, a kolej transsyberyjska jest niejako jej symbolem. Mam koleżankę z Irkucka, która opowiadała mi o podróżach pociągiem do Moskwy – całe trzy dni w trasie. Zamiast koleją transsyberyjską mogłabym podróżować Orient Expressem. Autobus odpada, nie mają sleepingów…
  8. Doskonały seks, ”sztuka dla sztuki”, żadnego włączania uczuć wyższych – dopuszczalne? Jejku, nie lubię słowa „seks”. Wolę „zbliżenie”, „miłość (cielesna)”, „obcowanie płciowe”. Każde z nich zawiera ładunek emocjonalny przeżycia. „Seks” brzmi jak „boks”. Czy jest dopuszczalne? Nie mnie decydować o cudzym życiu, a jeśli to pytanie osobiste, to cóż, ja mam Męża. To wyklucza brak uczuć…
  9. Wnętrze domu w stylu…. Mojego? Styl mojego to „to jest dom do mieszkania, nie do zwiedzania”, czy jakoś tak.
  10. Twój kolor to… wszystkie odcienie niebieskiego.
  11. Gdybyś wygrał/ wygrała milion PLN w totka to… wkurzyłabym się, że stracę na wymianie na euro.

Nominuję autorów następujących blogów:

Powolne dreptanie po Roztoczu
Karol Schröder Nordic Walking
Cynamonowe szczęście
Naturalne metody leczenia
Biblioteka Gimnazjum nr 3 w Będzinie
Jednopalnikowa
Wielki Buk
Hani podróże, małe i duże
U Wdowy za piecem
Mnożymy byty: Idowy blog okołodzieciowy
Kuchnia Maryny

Moje pytania do Was:

  1. Najczęściej piję…
  2. Lubię robić…
  3. Nocny marek czy ranny ptaszek?
  4. Kanapka z …
  5. Zwięrzęta w życiu…
  6. Zapach, który przywołuje miłe wspomnienia…
  7. Książki, które wpłynęły na Twoje życie…
  8. Najpiękniejszy instrument muzyczny…
  9. Ważne miejsce na turystycznej mapie Polski…
  10. Ulubiona bajka z lat dziecięcych …
  11. O co poprosisz w tym roku Mikołaja?

Przypominam również o konkursie! Do wygrania papierowe, luksusowe wydanie magazynu „Maszkety”!

liebster orange

6 thoughts on “Liebster – piąte rozdanie

  1. Zaniemówiłam…tylu tak ciepłych i miłych słów o sobie już dawno nie słyszałam!🙂😀
    Dziękuję z całego serca z nie, dziękuję też za udział w konkursie!
    Całuję gorąco z chłodnego, listopadowego Dolnego Śląska!🙂

    Like

  2. Przybyłam z Wielkiego Buka, by odpowiedzieć😀 Dziękuję!🙂
    1. Najczęściej piję…herbatę, czarną, mocną, gorzką🙂
    2. Lubię robić…lubię czytać, spędzać czas z moim G., spacerować z moimi psami, lubię grać w gry komputerowe i zanurzać się w nowe światy.
    3. Nocny marek czy ranny ptaszek? – Bardzo nocny marek.
    4. Kanapka z …mięsem, bo mięso podstawą życia.
    5. Zwierzęta w życiu…w życiu było ich już sporo, a teraz dwa ukochane psie potwory – adoptowana suczka Bibiana i jamnik szorstkowłosy Lobster❤
    6. Zapach, który przywołuje miłe wspomnienia…wata cukrowa i kwitnący oleander.
    7. Książki, które wpłynęły na Twoje życie…o rety! Całe tabuny, ale dziesięć wybrałam całkiem ostatnio, więc wrzucam link: http://wielkibuk.com/2014/09/13/blogowa-zabawa-10-ksiazek-mojego-zycia/
    8. Najpiękniejszy instrument muzyczny…Fortepian i pianino – dzieciństwo spędzone w szkole muzycznej robi swoje🙂
    9. Ważne miejsce na turystycznej mapie Polski…Słowiński Park Narodowy.
    10. Ulubiona bajka z lat dziecięcych …W sensie baśń? Jedna z wielu, a jedna z najukochańszych, Hans Christian Andersen "Królowa Śniegu".
    11. O co poprosisz w tym roku Mikołaja? Obsesyjna bukoholiczka może poprosić tylko o jedną rzecz – o książkę😀 (tytuł wciąż rozstrzygam).
    Pozdrowienia!🙂

    Like

Leave a Reply

