Konkurs Magazynu “Maszkety”

10384043_738906262814132_3506050381758713189_nRedakcja “Maszketów” ogłosiła konkurs z nagrodami.

Niedawno ukazał się drugi numer naszego Magazynu „Maszkety”, który można przeczytać w internecie http://magazynmaszkety.pl/. W związku z tym na wszystkich blogach autorek, które brały udział w przygotowaniu magazynu ogłaszamy mały konkurs, w którym będzie można wygrać egzemplarz pierwszego numeru Magazynu Maszkety, który udało nam się wydrukować dzięki dotacji uzyskanej z Urzędu Miasta w Chorzowie.

Zadaniem konkursowym jest opisanie swojej największej wpadki kuchennej. Opis ma być krótki – maksymalnie 300 znaków bez spacji i zabawny, to nasze jedyne wymogi.

Odpowiedzi prosimy nadsyłać do 9. 11. 2014.

Zapraszam do wspólnej zabawy i czytania magazynu! 

Nagrodę wysyłamy wyłącznie na terenie Polski!

Swoje historyjki przesyłajcie bezpośrednio do mnie – korzystając z formularza kontaktowego lub komentując pod wpisem. Papierowe wydanie jest edycją bardzo limitowaną, bezcenną (dosłownie) i absolutnie wyjątkową.

Pozdrawiam i życzę miłej zabawy!

7 thoughts on “Konkurs Magazynu “Maszkety”

  1. A więc…… robiłam latem kompton z rabarbaru i truskawek. Ugotowałam owoce, zdjęłam garnek z ognia i przyszedł czasy, aby kompocik nieco osłodzić. Sięgnełam z szafki po cukier i dodałam 1/2 szklanki. Spróbowałam i stwierdziłam, że przyda się jeszcze trochę. Znów sięgnełam do szafki po cukier, odważyłam znów 1/2 szklanki, wsypałam do kompotu, zamieszałam, spróbowałam i myślałam, że się uduszę. Zamiast cukru dodałam 1/2 szklanki soli….a to tylko dlatego, że przechwuję je w identycznych pojemnikach. Cóż….musiałam wylać cały gar mojego ulubionego kompotu do zlewu. Byłam na siebie zła i zrozpaczona stratą. Od tej pory mam opisane pojemniki na sól i cukier i czasami zanim dodam je do potrawy upewnieam się dwa razy😉

    Like

  2. Pingback: Liebster – piąte rozdanie | U stóp Benbulbena

Leave a Reply

