Est! Est!! Est!!! Czyli premiera “Maszketów”

10384043_738906262814132_3506050381758713189_nMam zaszczyt podzielić się informacją, że “Maszkety”, czyli pierwszy magazyn kulinarny śląskiej blogosfery , ma dzisiaj premierę.

Gdy kilka miesięcy temu kilka blogerek z moich rodzinnych stron ogłosiło, że poszukuje chętnych do współpracy, wiele było głosów sceptycznych, niedowierzających w możliwość stworzenia magazynu. Dzisiaj, na przekór wszystkim powątpiewaczom, prezentujemy pierwszy numer.

My – bo miałam przyjemność uczestniczyć w przygotowaniach pisma, co sprawiło mi wiele radości i uciechy. Dzięki wspólnemu projektowi poznałam kilkanaście wspaniałych dziołszek, z którymi spędzałam wieczory na internetowych klachach. Wymieniłyśmy tysiące uwag, wysłałyśmy setki e-maili, dzieliłyśmy się sukcesami i wspierałyśmy się, gdy coś się partoliło. Towarzystwo frelek– blogerek zdominowało ostatni mój tydzień do tego stopnia, że Mój Mąż kategorycznie zabronił mi “podniecania się” naszym magazynem.

Cechą wyróżniającą “Maszkety” jest silne osadzenie w tradycji regionu, zarówno kulinarej, jak i kulturowej. Zależało nam, by odkurzyć bifyj, wyjąć z niego szolki i napić się razem kafyju. Chciałyśmy przygotować coś i dla starzików, i dla bajtli. Zapraszamy na łodpust, gdzie obwarzanki na sznureczku, makrony i oblaty okrągłe jak miesiączek, zapraszamy też na wspólne grillowanie i na niedzielny obiad, na który podajemy szałot, śląskie niebo i szpajzę.

Więcej nie zdradzę, zajrzyjcie sami do “Maszketów”. Pozostańcie też z nami w kontakcie za pośrednictwem fanpage’a na facebooku.

14 thoughts on “Est! Est!! Est!!! Czyli premiera “Maszketów”

  1. Zajrzałam i baaardzo mi się podoba🙂 Z chęcią będę wracać, bo do Śląska i śląskiej kuchni mam niebywałą słabość😉 Brawo dziołszki, powodzenia!

    Like

Leave a Reply

