Liebster po raz drugi

??????????Pod koniec ubiegłego miesiąca zostalam zaskoczona, bardzo przyjemnie zaskoczona, przez mamę dwuletniej Adelki, która prowadzi blog kulinarny mniam mniam poświęcony posiłkom przygotowanym specjalnie dla małej smakoszki. Mój blog został wyróżniony przez nią nagrodą Liebster, która jest równocześnie zaproszeniem do zabawy. Bardzo mi miło i dziękuję najładniej jak potrafię.

Nie jest to moja pierwsza nominacja, więc nie musiałam się głowić nad pytaniem: „czym to się je”. W zabawie najbardziej podoba mi się, że pałeczkę przekazuje się dalej, bo bardzo miło zbiera się pochwały, ale jeszcze milej chwali się innych.

Poniżej znajdują się moje odpowiedzi na pytania zadane przez mamę Adelki, następnie lista wyróżnianych przeze mnie blogów oraz moje pytania do wskazanych blogerek.

Moje odpowiedzi:

  1. Dlaczego prowadzisz bloga? Chyba staram się oszukać upływ czasu, natomiast profil kulinarny to odpowiedź na liczne zapytania znajomych i przyjaciół o przepisy na dania, które u mnie jedli lub które znali tylko ze zdjęć i opowieści.
  2. Dlaczego warto czytać Twojego bloga? To chyba pytanie do Czytelników…
  3. Co chciałabyś zmienić w swoim blogu? Hmm, jak będę chciała coś zmienić, to zmienię.
  4. Zakupy – w markecie czy na targu? I tu, i tam, i wielu innych sklepach i sklepikach.
  5. Dla dzieci – słoiczki czy domowe jedzenie?
  6. Maluch śpi – w łóżku (z mamą) czy w łóżeczku?
  7. Najlepsza zabawka dla dziecka ? Piąte, szóste i siódme pytania mają u mnie odpowiedź ze wspólnym mianownikiem – to co pasuje dziecku, mamie, tacie, rodzeństwu, psu i kotu oraz pozostałym domownikom. Natomiast u nas było domowe jedzenie dla dziecka; wprowadziła się do mojego łóżka jak miała 6 miesięcy, wyprowadziła do swojego pokoju, gdy skończyła 4 i pół roku; najlepszą zabawką jest to, co Lidka sama sobie wymyśli: patyk, sznurek, garść kamieni.
  8. W kuchni – polskie klasyki i tradycja czy egzotyka i eksperymenty? Eksperymenty i klasyka w obrębie kuchni europejskiej.
  9. Słodko czy wytrawnie? I tak, i tak.
  10. Sprawdzone przepisy z książek kucharskich czy improwizacja? I tak, i tak.
  11. Dobry film na wygodnej kanapie czy bieganie w parku? W parku, choć niekoniecznie bieganie.

 Blogi, które pragnę wyróżnić Liebster Blog Award:

Polka w Szwecji

To (nie) dziki kraj…

Zaszewka

bo love is everywhere

O tym, owym i tamtym

Blondynka w Krainie Tęczy

Gospoda Potłuczonej Literatki

Ugoldenbrown

Fotografia i słowo

kanoklik

tartinki 365 

 

A oto moje 11 pytań do autorek powyższych blogów:

  1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
  2. W spodniach czy w sukience?
  3. Kawa czy herbata?
  4. Kolor, którym byś siebie opisała?
  5. Ważne miejsce na turystycznej mapie Polski…
  6. Ulubione kwiaty…
  7. Miejska dżungla czy wiejskie bezdroża?
  8. Ukochana książka z czasów szkolnych?
  9. Dowcipy czy anegdotki?
  10. Ulubiona potrawa słodka…
  11. Ulubiona potrawa słona…

Pozdrawiam serdecznie!

Dagmara

liebster2

13 thoughts on “Liebster po raz drugi

  1. Obiecuję zajrzeć na wszystkie polecane blogi! Dziękuję za polecenie mojego😀 Absolutnie zgadzam się z Twoją opinią odnośnie zabawek!!! Dla mojego dziecka przez długi czas najlepszymi klockami były… kuchenne zmywaki! Kupowałam je w ilości hurtowej i miałam domki, garaże i zagrody dla zwierząt na podłodze – wszystko gąbkowe, miękkie i bezpieczne!🙂

    Like

  2. Dziękuję za bardzo miłe wyróżnienie🙂 )
    Być może to właśnie jest to, co mnie zmobilizuje do aktywności na swoim blogu, bo nie ukrywam, marazm mnie dopadł.. Poza tym byłam mocno przeziębiona, ale już wychodze na prosta, zatem wszystko idzie ku dobremu.

    To, co podoba mi się w Twoim blogu, to bardzo naturalne łączenie spraw codziennych, różnych opowieści, informacji z przepisami kulinarnymi. Trchę to, jak odwiedziny koleżanki, a nie zaglądanie do ksiązki kucharskiej. Jesteś bezpośrednia, szczera i życzliwa i to się czuje w literkach🙂

    Like

Leave a Reply

