The Versatile Blogger Award

a4Niespodzianka taka… Dostałam wyróżnienie od Zaszewki, która szyje i bloguje, i z bliżej nieznanych mi powodów, akurat mój blog umieściła pomiędzy wyróżnianymi. Dziękuję i bardzo się cieszę. Szczególnie, że przez ostatnich kilka dni męczyłam się z przeziębieniem, które potęgowało mój paskudny nastrój spowodowany wietrzyskiem uniemożliwiającym jakiekolwiek spacery… Nagroda przyszła w naprawdę dobrym momencie.

The Versatile Blogger Award to wyróżnienie przyznawane przez blogerów, którzy sami zostali nominowani. Zabawa, poza przekazaniem pałeczki dalej, wymaga napisania o sobie kilku informacji, a dokładnie siedmiu, dowolnie zestawionych. Więcej można przeczytać na blogu poświęconym tejże nagrodzie.

Spotkałam się z różnymi zasadami, ale dostosuję się do wersji, z którą ta nagroda przyszła do mnie, czyli będzie 7 nominacji. Autorzy wyróżnionych blogów nie są zobligowani do uczestnictwa w zabawie, jeśli sobie tego nie życzą.

Siedem informacji o mnie, siedem jak dni tygodnia:

1. W poniedziałki chodzę do centrum rozrywki dla dzieci, bez dziecka… Jest tam bowiem jedyna kawiarnia we wsi i gang matek, po odprowadzeniu milusińskich do szkoły, relaksuje się przy kawie i ciastku… Dla mnie kawa musi być czarna, mocna i aromatyczna!
2. Wtorki zapowiadają się zazwyczaj lepiej, bo z wiadomych względów poniedziałków nie lubię… Tell me why?
3. Środek tygodnia, potrzebny zastrzyk energii. Nutella – prawie uzależnienie… Choć ostatnio zwariowałam na punkcie ciastek Biscuitier André firmy Desobry…
4. Czwarty dzień tygodnia to początek weekendu na zielonej wyspie. A moje ostatnie odkrycie to Donegal Blonde, nowe piwo z maleńkiego browaru w Ballyshannon, od niedawna lane w jednym z pubów w mojej wsi. Babskie piwo, choć piwoszką nie jestem…
5. Kontynuacja weekendu… Restauracja? Czemu nie? Lubię gotować, a inspiracji często szukam w restauracyjnym menu…
6. Jak sobota to musi być pranie. Uwielbiam suszące się na dworze prześcieradła, gdy wiatr łaskocze nimi jak żaglami. Spędzam sporo czasu na gustownym rozwieszaniu wypranych rzeczy, jak już wiszą za oknem, to niech chociaż ładnie wyglądają…
7. Spanie do oporu, bo kocham moje łóżko i poduszkę, możliwe jest tylko w niedzielę…

Tyle o mnie, a teraz czas na nominacje. Nie wiedziałam, jakim kryterium się posłużyć, bo chciałabym każdemu, do kogo zaglądam podziękować za istnienie, które mnie inspiruje i dodatkowo motywuje do działania. Mając ograniczoną ilość miejsc, zdecydowałam się przyznać nominację tym blogerom, których blogi odkryłam dopiero niedawno. W przypadkowej kolejności moje nominacje wędrują do autorów poniższych blogów:

1. Lady Laura
2. Happiness is homemade
3. Siedem światów
4. Anna w Walii
5. Dobra zagrycha u Krychy i Zdzicha
6. Moja mała kuchnia
7. Hugo i Matylda

versatileblogger111

Bardzo żałuję, że tylko siedem, najchętniej wyróżniłabym wszystkie blogi, które podglądam, a także wszystkie te, których jeszcze nie odkryłam…

8 thoughts on “The Versatile Blogger Award

Leave a Reply

