Przepis na Śliwkowiec opublikowany

sliwkowiec 5W sierpniu przedstawiałam mój ukochany śliwkowiec według przepisu Mojej Mamy. Pyszne węgierki na kruchym cieście, przykryte cynamonową bezą… Jeszcze się oblizuję na jego wspomnienie…

Przepis na ciasto dodałam wtedy do akcji “Kulinarne wspomnienia”  na Durszlaku, która była jednocześnie konkursem. Przepis uplasował się na drugim miejscu, a nagrodą miała być publikacja w internetowym magazynie Spring Plate.

Nie chwaliłam się, bo nie było jasne, kiedy numer się ukaże i w jakim kształcie przepisy będą prezentowane. Jesienne wydanie pojawiło się w sieci dopiero teraz i na samym końcu można wyróżnione przepisy zobaczyć. Niestety redaktorzy zapomnieli o wspomnieniach i wygląda to jak zestaw przypadkowych dań, zupełnie wyrwanych z kontekstu samej akcji.

Cieszę się jednak, że receptura wraz ze zdjęciem znalazła się w magazynie, bo jest to naprawdę wspaniałe ciasto, a mnie zawsze będzie się kojarzyć z magicznym miejscem, jakim była dla mnie Mamina kuchnia – z kaflowym piecem, ogromnym oknem, na którego parapecie uwielbiałam przesiadywać, z korzennymi zapachami, z kiszącymi się ogórkami i suszącą się kiełbasą…

10 thoughts on “Przepis na Śliwkowiec opublikowany

    • Dziękuję🙂
      Mnie się kiedyś wydawało, że też nie mam, ale odkąd mieszkam w Irlandii, co raz częściej odgrzebuję w pamięci te miłe chwile. Życie nie jest usłane różami, dlatego staram sie pamiętać o tych drobiazgach, które są warte wspominania.
      Pozdrawiam!

      Like

  1. Gratuluję.😀 Faktycznie, trochę szkoda, że organizatorzy nie zadbali o uwzględnienie kontekstu, ale tak to już chyba z mediami jest😉 Ciacho wygląda wyśmienicie 😀

    Like

Leave a Reply

