Blogowe Złote Myśli

DSC_0377Już jakiś czas temu dostałam zaproszenie do blogowej zabawy, a zarazem wyraz uznania i wyróżnienie od Mogiki, autorki bloga Z krainy deszczowców. Dziekuję ślicznie. Cieszy mnie nie tylko sama nagroda, co przede wszystkim źródło, z którego przyszła. Przemiło jest być dostrzeżonym przez kogoś, kogo się samemu ceni. Jeszcze raz dziękuję.

Zabawa – blogowy łańcuszek – to przede wszystkim odpowiedź na 11 zadanych przez wyróżniającego pytań. Następnie można wskazać kolejne 11 blogerów, którzy mają mniej niż 200 obserwatorów i zadać im 11 własnych pytań. Nie można wskazać osoby, która nas nominowała. Wskazane blogi wypada powiadomić o wyróżnieniu.

Z pierwszą częścią łatwo sobie poradziłam. Oto moje odpowiedzi na pytania Mogiki:

1. Co robisz w wolnym czasie? Cały czas coś robię, więc chyba nie mam “wolnego czasu”. Gdy mam lenia – oglądam filmy, czytam książki, przeglądam czasopisma albo patrzę na drzewa za oknem…

2. Duże miasto czy mała wioska? Wioska, po dwudziestu kilku latach w mieście, zdecydowanie i szczęśliwie wioska.

3. Dlaczego piszesz blog? Chyba mam nadzieję oszukać upływający czas…

4. Podróż marzeń – dokąd? Podróż w czasie.

5. Ulubiony deser? Z miodem lub z owocami leśnymi.

6. Kawa z mlekiem czy bez? Czarna, bez cukru.

7. Komunikacja miejska czy samochód? Piechotą.

8. Na czym ostatnio byłaś w kinie? “Certified Copy” – to chyba było dawno…

9. Lato czy zima? Jesień.

10. Dokąd na długi weekend? Do wspólnego stołu, gdziekolwiek by był…

11. Jakim kolorem opisałabyś siebie? Niebieski, wszystkie odcienie.

Dużo trudniej przyszło mi wskazać kolejne 11 blogów, które mogłabym zaprosić do uczestnictwa w tej “podpytywance”. Niemal wszystkie, które lubię, cenię i szanuję są zbyt popularne, by spełnić kryterium stosunkowo małej liczby fanów. Wskażę więc tylko kilka, choć bałam się, że nie znajdę ani jednego wśród moich lubianych, bym mogła przekazać pałeczkę.

Zapraszam do udziału w zabawie blogi:

Inspiracje z Północy

Eksperyment sobotni

Sierotka maRysia w kuchni

Ogrody Babilonu

A oto mój zestaw 11 pytań:

1. Kwiaty w ogrodzie czy w wazonie?

2. Teatr czy kino?

3. Ranny ptaszek czy nocny marek?

4. Ulubiona potrawa słodka…

5. Ulubiona potrawa słona…

6. Nigdy bym nie zjadła…

7. Ważne miasto na turystycznej mapie Polski…

8. Wino czy piwo?

9. Ulubione kolory…

10. Tradycja czy nowoczesność?

11. Podróże bliskie czy dalekie?

Z pozdrowieniami – Dagmara

images

8 thoughts on “Blogowe Złote Myśli

  1. Dziękuję za odpowiedzi. Miło jest dowiedzieć się czegos więcej o Tobie.
    A w tę podróż w czasie ja również chętnie wybrałabym się z Tobą!
    Pozdrawiam!

    Like

Leave a Reply

